Kilka slów o autorze

Nie chcąc bardzo przedłużać notki, która i tak nie powinna być specjalnie obfita, pragnę w kilku słowach przedstawić Wam swoją osobę.
Na imię mi Paweł i jestem 25-cio letnim magistrem inżynierem automatyki i robotyki. Po ukończeniu AGH znalazłem sobie pracę i obecnie jestem wesołym programistą, który kocha to co robi. Jednak po pracy mam mnóstwo czasu wolnego. Pożytkuję go na czytanie książek, komiksów, spotkania z przyjaciółmi, a teraz również na blogowanie.
Jest to mój pierwszy blog, do pisania go zachęcił mnie mój przyjaciel, z którym znam się praktycznie od zawsze. Po kilku namowach - jak widać - uległem. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Mam nadzieję, że żadna tragedia...
Przez 25 lat swego życia uzależniłem się od picia kawy, papierosów i gier komputerowych. Nie pogardzę dobrą planszówką, ani grą typu Warhammer czy Neuroshima. Bardzo lubię jeździć samochodem i odkąd posiadam prawo jazdy niewyobrażam sobie bez niego życia. Lubię również rysować, co też całkiem nieźle mi wychodzi.
Czy naprawdę muszę mówić o tym, że kocham Gwiezdne Wojny?!Uwielbiam uprawiać sport, bardzo często biegam, robię to regularnie... Raz w miesiącu. Ponad to jestem ogromym romantykiem. Lubię kupować mojej ukochanej kobiecie kwiaty, co też robię dość regularnie... Raz na pół roku.

Pierwszy blog: